6.11.08

cilaka punya upload



babi nye..tak reti aku nak upload pic kat blog ni....lantak la...upload kat sini pun kira ok lah gak..ermm ari ni adik balik..kitaorg gossip pasal si bodo yang gila myspce tu..kelakar je kau beb..ntah pape ntah...pastu macam biasa kitaorg tukar-tukar topik..mama nagn ayah tak abis2 sound suruh kitaorg semayang maghrib..hehe...terleka bila da dok bergossip..ntah la..aku suka borak nagn adik..errm tadi mini sms..dia cakap dia pregnant...hoho congrats mini..so sweet and finally u got what you want :) errkk..aku takut pregnant2 ni....x)
pastu tadi erny call ajak teman g raptai konvo...aku macam nak pergi..tapi si chopstick cakap kat tempat dia ada event best..kat pulau lak tu..damn..rasa macam nak g je..tapi memandangkan si chopstick pun macam tak rapat dengan aku..aku pun macamnak tak nak je pergi..kang kalu aku pergi..tapi dia tak layan..mahu menagis aku kat situ nanti..hai..susah betul kawan dengan orang fames ni..

petang tadi time aku menconteng-conteng..aku sms si kembang..ecehceh..dia da tak segan-segan dengan aku da..tengok.. pandai tak aku treat orang?? haha lancau...macam gua power sangat...ntah la..si kembang ni mungkin bley jadi kawan baik aku kot..aku suka tengok karektor dia..sangat-sangat sweet dan baik :)

finally erny da baik balik dengan bf dia..buat pe gaduh-gaduh beb..buat kusut kepala je...relax-relax sudey...ermm si handmade pulak dilanda masalah pergaulan..babi betul kawan-kawan dia tu..ade ke patut ejek orang kat belakang..tak macho langsung..kalau berani jerit la depan-depan..aku ludah orang yang macam ni....tak pe handmade..im here for you sista!! jadi lone ranger pun tak pe..janji tak selak tepi kain orang..:)

tat kala aku menaip kat blog ni...aku sbenarnye tengah main sms dengan si butterfingers..dia topup kan aku..thanks dude..:) aku sbenarnya da buat keputusan...tak kan mengtakel si butterfingers ni..sebab nye ialah..aku sendiri tak mahu..setelah di kaji..dia sebenarnya baru break..jadi adalah sesuatu yang bodoh kalu aku suka dia sekarang ni..sebab bila-bila masa dia boleh balik kat awek dia..dan selalu nye pada waktu-waktu tersebut aku da jatuh hati kat orang tu..lalu yang merana di kemudian hari ialah aku! babi-babi..aku tak suka macam ni...so!...i prefer to be single for now..i should be single....hati aku da penyek..aku nak cari pam untuk gemok kan dia balik..sume pun makan masa kan...entah la..no need to rush..good things will happen to those who wait..(bak kata nelly furtado)

No comments:

Post a Comment