7.11.08

kerna sayang...macam lagu ve siot..

tetiba rasa touching gile...padahal baru pas tgk movie james bond....

petang tadi..aku berkenalan dengan sorang tourist holland ni..lepas borak panjang dengan mat salleh holland tu..aku mula terpikir..
-aku da 23 tahun
-masih tak pakai kasut tinggi
-gagap-gagap lagi bila bercakap dengan makcik-makcik dan pakcik-pakcik
-still pakai jeans yang tak bercuci

aku nak BERUBAH..

buat masa sekarang benda paling bodoh aku tengah buat..aku rasa ialah berscandal dengan budak yang lebih muda dari aku..tak ke babi namenye tu..kadang-kadang rasa macam desperado je...haha..memang macam desperado pun..gelak kan diri sendiri! HAHAHA...pastu kerap berangan....suka tangguh kerja..careless..aku benci cara aku sekarang ni..

aku nak tarik diri dari benda-benda ni...aku kene pikir pasal diri aku pulak..asik nak menjaga hati orang..aku tak mahu lagi jadi tempat kau semua mengadu..aku penat la..sumpah aku cakap..tak pernah sorang pun dari kawan-kawan yang aku penah ada..yang benar-benar dengar masalah aku..no one..nobody..i afraid to say..im alone... ;'( aku bukan nye nak boyfriend...aku nak kawan..aku cuma nak borak...bercakap....borak je cukup la...just a simple conversation... :)

mintak maaf kat kawan-kawan yang aku ada sekarang..aku sayang semua..tapi hati aku ni tak terisi dengan cerita aku...aku benci chopstick!! you just another person yang da jadi successful dan bakal tendang aku jauh-jauh...aku da cakap..aku da penat..aku nak tarik diri..betul..aku tak larat da..

aku nak BERUBAH ;'(

No comments:

Post a Comment