4.11.08

ahh......relax la bai..

hurmm...gatal tangan ni..aku yang p sms butterfingers..dia demam rupenya..lalala..aku still ok ngan dia stakat ni..ok la kiranya kan..last sms dia cakap dia glad sebab aku sms dia malam tadi..haha..nasib baik dia tak cakap aku menyibuk..da-da..aku tak mau sms dia lagi da..nampak gedik je..tapi tak abis2 dia cakap aku mampu buat dia ketawa..macama arems..pikir aku sarkas ke beb?haha...

tadi keluar lepak dengan erny..erny yang dulunya sangat2 glamour sekarang mula berubah jadi gadis2 low profile..barangkali da penat jadi tumpuan kot..aku senang kalau dia stay macam tu saja. :) borak-borak/jalan-jalan/makan rojak kat pantai/pusing-pusing bandar melaka dan dia pun hantar aku balik..errmm tadi dia nak bagi baju kat aku..segan la nak amik..aku kurang biasa terima hadiah dari orang..entah kenapa...tapi memang tak reti la beb..topik kami agak seronok ari ni..ada pasal keling/jantan/kawan-kawan/termasuk pkcik gatal yang sibuk dok bye2 aku tadi...errkk gelinye..

No comments:

Post a Comment