30.10.08

macam surat khabar

214+++ anak luar nikah di daftarkan sejak 2004 dekat mlaysia ni...kat kosmo tulis crite ni ari ni..terperanjat jugak masa mula-mula baca tadi..tetiba teringat kat si mamak yang xcited dtg crite kat aku yang boyfriend dia nak dtg lepak ngn dia weekend ni..dia ckp dia tido apartment ngn boyfriend dia..tetiba satu soalan spontan kuar dr mulut aku "sape nak beli kondom this time?"
si mamak jawab dengan nada yang nyaring "dia la..tak kan nak aku beli lagi kot!!"...aku diam..pastu mamak trus bercerita plan-plan yg dia da rangka...aku bia je dia bercakap...dlm otak aku terus teringat yg aku tak tulis bil lagi...aku pn cepat-cepat tulis sambil senyum kat ammak yg masih tengah bercerita.."eh..mak ko tak tau??"aku tnya lagi.."aku tipu mak aku..aku cakap aku tido kl"..pastu mengilai lagi si mamak..blablablablablabla..
(by end of this year..mamak mesti datang mengadu kat yg dia kene sifilis)
bodoh! ingat aku suka layan crite2 bodo ko ni ke???

aku pegi toilet sebab nak cuci muka...rimas duduk dalam kedai lama-lama...tetiba masuk sorang pengkid ni dalalm toilet..eh bukan ke dia patut masuk toilet laki?? kawan aku ckp mana boleh..nanti dia kene rogol plak kang..ok fine..then macam mana dengan pondan yang suka masuk toilet prempuan kat mall ni?? lawa memang lawa..tapi dia tetap ada 'bird'..jalan kepit-kepit kaki dia..dah seminggu tak nampak diaorg..rupanya kakak toilet tu cakap diaorg dah kene sound..so 'bird-bird' ni pergi masuk toilet prempuan kat tingkat atas..isk..isk...degil nye..jangan ade kes pengkid kene rogol dengan pondan sudah la..jatuh reputasi orang-orang yang mintak jadi cacat ni..eh jap..cakap pasal cacat..baru aku teringat..pondan/pengkid sepatutnye guna tandas orang kurang upaya..sorry...korang sessuaiii gunakan tandas tu..

p/s=hafa thanks blanja apple donut :)

No comments:

Post a Comment