29.10.08

maghrib

itu dia..aku mula bikin blog hari ini..
tepat 7.10pm..29/10/2008...
sudah masuk mahgrib..aku patut mandi dan sembahyang..
aku rajin....aku updated lagi :)

p/s=malam ni mau nonton wayang x)

ok...skarang aku rajin sementara tunggu tan datang rumah pick up aku..pukul 10pm nanti..
ok..mula-mula ape patut aku taip..
ASSALAMMUALAIKUM la beb...isk..isk..maaf..aku memang ada masalah bila tiba bab nak bagi salam ni..mak ayah selalu marah aku pasal bab ni..isk-isk ape nak jadi ngan aku ni..
ok..kedua..aku sebenarnya da lame plan nak tulis blog..skarang aku da pun buat satu..insyaAllah..ari-ari aku try update..
ketiga aku rasa aku tak pandai menulis..kemungkinan aku akan banyak meluah perasan atau memaki orang kat blog aku ni..
keempat..aku lalui hari-hari yang menarik setiap hari..sebab aku punya kerja memerlukan aku berdepan dengan orang ramai..
kelima..aku berhasrat nak jalan-jalan kat pulau pinang by end of this year..aku nak g naik bas..pastu jalan-jalan guna kaki aku ni..tak mau kluar blanja yang banyak..aku mau percutian aku ni jadi percutian yg paling bajet skali..amacam? ada sape-sape nak ikut? sila inform kat aku..pastu nanti kite plan macam ne nak buat percutian kita ni jadi lagi best..
keenam..aku baru dapat tau yg si gelap da bertunang yang si chopstick ada mangsa baru..si kelisa tak abis-abis tepon aku..maaf..terlalu free buat aku tak de mood..:)
ketujuh..aku punya duit da abis..walaupun baru tadi dapat gaji..babi...maca mana aku nak mengadap 3 minggu yang akan datang ni..
adoi..moral crite ari ni..elak kan membuat hutang yang mengarut-ngarut dengan gaji anda yang terlalu ciput..
errmm....bulu boleh gadai tak?

p/s=ciau! tan 20 minit lagi dia sampai..

No comments:

Post a Comment