31.10.08

mata berat tido la...

balik2 je blackout...mata pn stim je..arini aku pakai bj pelangi pergi kerja..dan makan free diwaktu petang :)
semalam benda menyeronok kn jadi..si butterfingers sms...duh' aku tak pernah fikir dia akan simpan no phone aku..mana dia dpt eh? ok..i cant lie..aku suka bila butterfingers sms ngn aku...blogger2...ko org kedua aku bg tau yg butterfingers sms aku..lalala..erm mlm ni kita tgk dia sms aku lg ke tak...nk tgu aku sms? ohh tidak..aku sangat2 malas nak mula..berlagak kan..bia la..aku selesa macam ni..ok cukup crita pasal butterfingers...
si chopstick akhirnya cari aku selepas 2 ari memati kan diri..damn...laki-laki tak penah puas dgn satu...hurmm aku nak jadi macam tu..aku nak tau apa rasanya..tapi tak sampai ati..aku setia..bodo kalu ko tak pernah nak percaya..hahaha...
aku tak cukup duit nak beli sandle gladiator..arghh babinya..duit da terlebih blanja..mati la aku...
p/s:siapa mau beli kek coklat aku huh?

No comments:

Post a Comment