21.2.10

title? ah batai je la...

aku tak pergi mana pun..duduk dalam kereta sampai bosan..satu minit..sepuluh minit..setengah jam..sejam..dua jam..sampai la berejam rejam..sekali mata pun da naik pejam..bila da tak tau pe nak buat...memang tak la aku nak buat benda2 pelik...kalau dulu ye la kot..sekarang aku prefer duduk diam je..tadi pergi makan dekat klebang..mat rempit punya la banyak..preeet sini preeeet sana..nyawa diorang ni liat..langgar memang susah nak mati..tak caye ko pergi langgar...langgar ramai2..eh'ade satu kedai kt traffic light ni.. ade sign board..dia tulis menara gadong..bukan menara gading..aku sampai kene hon dengan kereta belakang sebab terlalu sibuk cari menara gadong..gadong tu ape? tetibe aku teringat time sekolah dulu..bila cikgu tanya apa impian awak lepas spm..sume mesti bantai jawab nak masuk menara gading...kalau la aku nampak kedai menara gadong tu masa aku sekolah dulu..memang tak la aku nak masuk menara gading tu kan..mau aku jadi awek lurus rambut depan..pakai levis cap ayam yang ketat metat then make up tebal2 macam promoter make up mac tapi dok bakar otak2 kat depan kedai...

emmm...boring..ape aku cerite ni...macam tak de kene mengena pun...adoii...

No comments:

Post a Comment