21.2.10

Everything Is Borrowed

bila keadaan memaksa..kita akan berubah..yang tak syok bila perubahan tu jadi lagi teruk..tapi memang terbaik la kalau perubah tu menjadi...dalam dunia ni ada orang kuat..ada yang orang lembik..ada orang mula2 je semangat tapi bila tiba masa dia rasa down sampai tahap nak jalan pandang depan pun tak boleh..dia akan mula carutkan apek bawa kereta mewah yang parking double lane sampai apek tu melutut mintak maaf sambil nangis2...memang nasib ko la kan apek..mood dorang memang tak baik..yang dikejar tak dapat2..yang depan mata kemain payah lagi nak gapai...time feel bersyukur tu datang semua rasa blessing je..sampai kena tipu kiri kanan pun dia buat relax aje..kena banyak bersabar katenye...orang cakap good things will come to those who wait...hak eleh' celah mana? tungu punya tunggu..hari pun malam geng... hurrrmmmm tidoooo kita...minggu lepas sama je macam minggu ni..aku berani bet yang minggu depan pun gitu jugak...ade ke patut aku hari2 main acah2 dengan jiwa sendiri..cisss! berani betul aku..dah le' tok sah di bagi klue2 kalau harapan tu memang tak de..lagi tua lagi banyak hilang kawan..lagi tua lagi banyak kejaan nye...lagi tua lagi seksa jawabnye...sikit pun tak kelakar kalau aku cakap hari2 rutin aku same..bila tengok orang happy aku lak yang kemain suka..lagi meyeksa kan jiwa ni ade le...dulu ada jugak kawan nak ajak makan kacang..sekarang semua lebih sibuk memantat tak pun pergi buat facial...memang la family tu ada..tapi apa guna kalau keperluan untuk bergaul dan berkawan tu wujud sedangkan tittle friendship tu memang exist...bila susah aku la yang kau cari..jangan takut..aku tak kan tercari2 kau kalau aku susah hati sebab tak expect banyak dengan kau semua ni..da la..taubat! aku tak berani jadi peramah n say hye lagi lepas ni..sudah-sudah la mengamuk ngamuk pasal benda ni...kau tu ha..tata dan jaga diri!

No comments:

Post a Comment