10.7.09

say hello to the first class loser!

bercakap tentang komitmen..maksud yang aku paham ialah tanggungjawab..nak diikutkan aku bukan la dalam kategori ni sangat..walaupun atas diri sendiri...nak memandai bagi komitmen kat orang pun aku tak sanggup..contohnya macam nak bagi sepenuh perhatian kepada orang yang aku bekenan (baik perempuan atau pun lelaki)..memang la aku tak bersedia langsung..kecuali nama dia brandon boyd..pada keluarga aku bagi 65% dari 100%...aku cuba nak jadi 100% komited dengan komitmen aku dalam tahun ni..(konon nak jadi lebih komited azam tahun ni la tu) so dengan itu aku plan nak beli sebuah kenderaan..tak kisah la ape jenama pun..sebab sebenar aku nak beli kereta sebab nak jadi lebih bertanggungjawab..kalau ada kenderaan sendiri..aku boleh pergi dan balik kerja sendiri/pick up mama balik kerja/jemput adik-adik balik dari kolej dan rumah sewa/bawa kakak dan anak buah pergi jalan2 menghabiskan wang mak dorang hehe(damn' tak bertanggungjawab betul ni)teman mama pergi kesana kemari tanpa ayah follow/pergi rumah nenek buat kacau dengan adik-adik dan macam-macam lagi...
tapi ye ke tu alasan utama aku nak beli kenderaan?
..........
tipu..sebenarnya aku saje cari satu beban..ya beban! beban nak membayau ansuran bulanan kereta..mampus le aku..nak beli ke tak ni? adoi..adoi..adoi...komitmen..komited..amenda ni sebenarnya?

No comments:

Post a Comment