13.7.09

nak manis2 je....


klip video kat atas tak de maksud pape..just lately ni lagu ni shuffle dalam itunes aku..richard ashcroft
ni kurang hensem sikt je dari brandon boyd kan..agaga..2 hari lepas babaja dengan bibiyanti balik rumah aku..dorang bawa anak dia tasya sekali..balik ada niat katanya..tasya nak tunang 21 nov ni..tasya sebaya dengan aku..masa kecik2 kitaorg selalu gadoh..semua cakap aku memang jelouse denagn tasya..tak kira dalam ape kes pun..pendek kata aku macam anak saudara yang jahat' tasya plak macam everyone favourite nephew..aku ingat lagi macam mana aku merajuk bila kakak aku mandi dengan tasya bila dia balik rumah aku time raya..macam mana semua compare kan aku bila kitaorang pakai baju kurung yang sama pattern..bila da besar ni kami masih di comparekan..serba serbi tasya lagi better..aku tak kisah pun..semua sebab ayah aku..dulu masa kecik2 tiap kali aku sorok2 menangis sebab tak tahan dengan apa yang semua orang cakap pasal aku..ayah akan panggil aku dengan "panggilan" tu..then ayah akan layan aku main2 sampai maghrib..sekarang ni ayah buat macam tu jugak..cuma in a different way..tak tahu macam mana nak explain..but he words..everything we talk about..all the advice and smile he give to me is so..so..so hard to explain..i guess that is the reason why u give me that "name" kan ayah? ayah..you will always be my favourite man walaupun kita tahu ramai saudara mara cakap ayah sombong and tak banyak cakap..mama cakap kita berdua speak in the same language that could not be understand by her or the others family members...

*sebenarnya aku tak tau kenapa isu ni terkeluar arini..tetiba rasa macam nak belanja ayah beli ubat nanti..(ubat ayah aku rm700 sebulan ok!)

No comments:

Post a Comment