15.7.09

aku ingat aku kena belajar berenang jugak la..aku da rimas asik pakai life jacket..
oh pulau..oh pantai..oh laut..oh ombak..oh angin laut..oh jerung..oh penakut..haha!

sedar tak sedar..banyak jugak tempat aku da pergi..rasa rugi tak rakamkan kesemua perjalanan aku..
yang best skali' aku pergi dengan mereka yang tak berapa kenal aku...
"eh, kau kenal sape dulu? dia ke dia?"
"eh, macam mana kau boleh ikut dia?"
"eh, macam da lame kenal je kau ni"
'oh..kau memang asal sana ah?"
statement ni selalu keluar..selalu aku tak jawab..aku gelak je sebab tak kisah la apa jawapan sekali pun..semua bukan kisah..aku lagi la tak endah..ya..aku selesa..selesssaaa bak kat an..

*bongok..baru aku perasan..aku tak pernah bercuti dengan kawan baik aku..patut la dorang hangin je bila aku cerita pasal trip2 aku..korang terlalu demand' mana nak masuk sayang...agagaa...

No comments:

Post a Comment