18.6.09

tgh2 bln ni...segala voucher makanan pantas jd sgt berguna

setiap orang ada cara masing2 nak mintak maaf..aku malas nak senaraikan cara2 tu...sebab aku menyampah..kenapa mesti menyampah? sebab cara aku mintak maaf mmg leceh..padahal benda simple je..kalau buat silap paling simple' cepat2 cakap sorry/maaf/tom chi ya/aiyo amma sorry(aku tak tau sorry dlm bahasa tamil)..

aku sedar yang aku payah sangat nak cakap maaf..nak taip sms cakap sorry bro* toksah la crite..tadi kawan kedai aku tegur pasal perangai aku ni...aku tak marah pun..sebab memang betul..so pe patut aku buat? perlu ke aku asik cakap sorry? (memandangkan aku ni selalu buat silap) oh tidak..jangan harap...aku lagi prefer tunjukkan tanda sesal aku dari bercakap sorry 8 juta kali..cakap banyak pun tak guna kadang2...bercakap*...semua orang pun boleh cakap..nak tonjolkan dan memaksudkan penyesalan kita tu yang payah sebenarnya..so...tak salah kan cara aku?

No comments:

Post a Comment