25.5.09

orang melaka memang suka maki hamun kan?

rasa betul-betul kelakar..orang melaka cakap kelakau nau le ngko ni! aku rasa macam nak cakap depan muka ed..

oh ed my ex "sayang"...whats wrong with you? are you lost? insane? out of your mind or feeling incomplete?? stop making me laugh at you dude!! wake up la..you look so fucking funny man!!

tapi dia faham ke pe aku cakap tu?

terperanjat jugak la lately ni bila tengok gambar-gambar terbaru dia..banyak adengan di kelab-kelab malam/kedai kopi luar negara/dan bersama-sama dengan gadis seksi..pegang sana..peluk sini..alhamdullilah aku tak pernah bagi dia touch aku time kami kawan dulu...memang la aku proud dengan diri sendiri :) amin..amin..pegang tangan pun tak penah ok..sumpah! aku harap aku tak termasuk dalam group gadis-gadis tu..

sumpah!aku memang terperanjat.bukan nye aku tak de kawan-kawan macam ni..tapi bukan dia ok...aku kenal dia lain dow..tak sama macam sekarang ni...kalau entry yang sebelum ni aku tulis yang baik-baik je pasal dia..pergghh...rasa mcam kene tipu pun ada ni...weyh ed..aku cakap dengan mak ko kang..tak pun dengan adik ko si aliya tu..mau kene usrah free...betul la bila orang cakap..kalau benda tak elok..senang je nak ikut..ed..ed..aku gelak jangan marah plak...:))
isk-isk..tepuk dahi sendiri!

No comments:

Post a Comment