17.5.09

oh jetty..i will always visiting you after this...x)

semalam melepak sampai jam 2 pagi kat the jetty...tak pernah plak aku pergi sana sebelum ni sebab sebelum ni tempat tu kena tutup..aku ingat tak buka2 da...sekali da bukak la weyh...aku pergi semalam sebab nak celebrate birthday miss ain...she a nice girl..sangat la naif bila dia mengaku yang sepanjang 26 tahun hidup..semalam adalah pertama kali dia celebrate birthday dengan kawan-kawan..saje je bawa dia jalan-jalan kat jonker sebelum tu..dia suke..aku pun suke..mana tak nye..aku jumpe satu meinan yang menarik..dia bentuk tengkorak..color kelabu...bila picit mata dia..akan keluar satu belon besar..dalam belon tu ade tikus' cicak' ulat' kumbang yang lembik-lembik..siap ada darah-darah sikit..aku beli dengan harga rm5 je..sepatutnye rm8..biasa la..gua kan orang meniaga..mesti nak bargain punya..haha...
agak-agak..kalau aku hadiah kat orang tengkorak tu..dorang ckap aku ape?

No comments:

Post a Comment