19.5.09

ketawa pada kelemahan orang lain...isk..jahat-jahat...

tengah seronok-seronok berym dengan nurul ain..tiba-tiba aku di ajukan dengan soalan yang paling aku takut...berdebar-debar jantung tiap kali nama dia disebut..ada contact ed tak?..nurul ain cakap dia da lain..tak macam dulu..aku cakap kenapa? dia teruskan bercerita..aku dengar je sampai abis...hurm..ok..ok..ye ke..oh kesiannya...blablayadayada...hurmm
kemungkinan dia nak lepaskan stress kot..tapi aku rasa tu alasan je..dia sebenarnya terpengaruh dengan persekitaran baru..mula kenal dunia hiburan kot..biarkan dia..jawab aku ringkas...
mungkin nurul ain ingat aku da tak de perasaan..tapi yang sebenarnya aku mahu dia merasa ape yang dia nak..mungkin lepas da puas dia akan jejak balik kaki kat tanah..dan junjung balik langit yang dia patut tadah..biarkan..biarkan...dulu aku sendiri da puas melayan nafsu dan kehendak darah muda aku...biarkan..orang muda kan...lagi-lagi orang alim macam dia tu..dia tahu bila harus patah balik....
tuhan mesti bimbing dia pulang...
amin..amin..
kita doa yang baik-baik ok.. :)

No comments:

Post a Comment