24.5.09

kerna terpaksa.....

tabiat dengar lagu guna mp3 da bermula balik...sejak dua menjak ni..aku banyak habiskan masa dengan dengar lagu sparta radiohead dan coldplay...kadang-kadang lagu the ting tings aku shuffle kan untuk timbulkan mood melonjak...aku tak beminat nak berborak bila melepak kat kedai..asik cakap kosong..balik-balik merapu dan buat lawak bodoh...bosan la..walaupun sebenarnya aku tahu ramai yang berharap dapat keja macam aku..dorang cakap aku peniaga pemalas...asik duduk melepek je kat sofa..chaiitt!! takkan aku nak tunjuk kat orang aku tengah bepikir kot...

aku sebenarnya nak pergi penang 8-10hb june ni..aku tak cakap lagi dengan parents aku..mama nak pergi bandung during the sama day i'm going to go to penang...mama ajak join pergi sekali..tapi aku tak dapat nak ikut.."duit tak ramai ma"...mama gelak je..dalam hati aku doa mama belanja aku..haha! (jangan harap la ok)

penang...oh penang..
kalau mama dengan ayah tanya nak pergi dengan sape..ape aku nak jawab??
"sorang je..:)"
for sure dorang bising....
anakda terpaksa bonda...hehe...
ZOOM malaysia!

No comments:

Post a Comment