25.2.09

sms

semalam agak mendung..
terbaring di katil usang yang selalu roboh kerana tiang nye tak sekukuh dulu..
saja aku menaip perasaan di skrin telefon pinjam..
isinye sekadar meluahkan perasaan dalam bahasa inggeris yang berterabur..
lalu dihantar..
tet tet bunyi sms masuk..
ade feedback..tepat jam 2.22am..
kalau dulu aku selalu yang terima sms macam tu..tapi semalam lain..
tak dibalas..aku saja matikan diri..
tak boleh tidur walaupun hujan renyai-renyai dan sejuk membeku..
aku sedih sebenarnya..tak berniat nak marahkan sesiapa..
cuma aku sedih bila teringatkan kawan-kawan yang pernah aku ada..
semakin meningkat usia..semakin ramai aku jauhkan..
bukan aku halau mereka..tapi aku yang tarik diri..
pelahan-lahan..sangat perlahan aku yang pergi..
dengan niat tak mahu sesiapa yang sedar aku makin tiada...
sudah-sudah la berfikir tentang itu ini...
hurrrmm..........
......................
aku sedih amat barangkali?

No comments:

Post a Comment