12.11.08

duduk dalam gelap


yeah..pecah rekod..arini buat pertama kalinye..aku tengok wayang yang penonton nye adalah aku seorang..aku sorang je yang dok tengok movie tu tadi..gile babi la..memang aku da agak da..tapi saje je nak tengok betul ke tak animal insting aku ni..macam sial..da la g tengok sorang-sorang..skali layan movie satu panggung tu sorang-sorang..haha..tak kelakar kan..pergi la mampos..HA HA HA..aku selalunye akan beli pop corn bile tengok movie..tapi disebabkan aku tak de duit..aku pergi beli kopok roller coaster perisa keju dengan air mineral carrefour jumlah aku blanja tengok wayang hari ni ialah rm1.65+rm0.50+rm6.00 jap..aku kira..rm8.15 betul ke? hentam la...kira aku blanja bawah rm9.00 la..jimat kan..tu sebenarnye duit makan aku untuk besok..da la besok aku full day..terpaksa aku bawak bekal besok ni..hurmm..

tadi aku tengok cite eagle eye..aku tau da nak abis tayang da cite tu..tapi aku nak tengok gak..lantak r..ketinggalan? babi..yang penting aku dapat gak tengok kat wayang kan..satu panggung kosong..aku tawan sorang-sorang beb!! (aku memang habit tengok movie sorang-sorang)tengah sedap-sedap layan movie..handset bergetar..ala hai..kacau..aku pantang betul..tapi silap aku sebab tak silent kan..aku lupa..

rupenye si ex butterfingers text aku..adoi..nak spot cek la pulak..first text aku tak reply..second punya aku reply..aku cakap aku "jap.dlm wayang"..masa tengok wayang aku nak terkencing..tapi aku abaikan..kena batu karang? ala..selagi tak kena..tahan je la..aku pun letak la kaki kat sit depan aku..almaklumla..kaki aku panjang..pastu lendingkan badan kekanan sambil kepala lentok kat sit sebelah aku..best siot macam ni..rasa macam tengok kat umah..nanti da kaya aku nak buat wayang kat umah aku sendiri..doa kan la ye..

abis makan kopok dengan tengok movi aku pun bergegas ke tandas...pastu aku pun balik..samapi rumah baru aku reply text si ex butterfingers..dia cakap..dia tak kiasah aku text dengan ex dia..aku pun cakap ok..dan mula tanya kabar dia..fuck..dia tak reply..hahaha marah la tu..ala..aku cakap da..mesti dia hangin punya..ala..lantak la ko..aku bukan nak wat pe pun kat ex ko tu..lalalala...pergi mati...

ha..ni lupa nak cerita..ade benda suwey jadi kat aku tadi..sebelum waktu shift kerja aku habis..aku melepak minum air dengan kawan-kawan aku(2 orang lelaki)..tetiba member aku cakap..
kawan 1="weyh..ko jangan pandang..
aku=apsal beb?
kawan1=jangan pandang..adoi..sial la...
aku=erkk..ok-ok..
kawan2=isk makin teruk mamat ni..
aku=huh? (sambil curi-curi pandang dari pantulan cermin kedai sebelah..aku tahu ape sebenarnye jadi..
kawan1=eh..pergi-pergi..adoi..
mamat kelibat di cermin=rokok? bang rokok?
kawan2=eh tak de2..
tapi mamat kelibat di cermin tak berganjak dan berdiri belakang aku..aku takut..
kawan1=isk ko ni..tak senonoh la..(sambil nyalakan rokok mamat kelibat di cermin)
kawan2=eh...da..da...blah-blah...
aku pun toleh kiri..aku tengok brader kedai makan sedap yang kitaorang anggap gay tu tersengih-sengih..ketawa macam nak gile...lepas dapat rokok mamat kelibat di cermin pun blah..pastu aku pun pandang dia..ko tau ape jadi tadi?

mamat kelibat di dinding ni mat pit yang suka merayau kat kawasan kedai aku..baru je sebelum tu aku tegur dia da botak..siap pakai sport shoes lak tu...mana aku tau yang dia nak lalu balik masa aku tengah melepak dengan kawan-kawan aku...mamt ni mungkin tengah high kot..dia jalan-jalan kat sekitar shopping kompleks dengan seluar tak berzip lalu menampakkan penis nya...nasib baik kawan1 aku da warning aku awal-awal..
kalau tak ape aku akan buat kan?
*kemungkinan 1 = menjerit marah mamat kelibat di cermin
*kemungkinan 2 = aku lari laju-laju pergi tempat ramai orang
*kemungkinan 3 = pukul mamat kelibat di cermin
*kemungkinan 4 = aku statik dan menangis
*kemungkinan 5 = potong penis dia..pakai cutter..sebab pedang aku tak de..
aku rasa aku ni aku akan buat kalau aku sorang-sorang je tadi..halau dan jerit suruh dia bla sambil panggil siapa-siapa yang ade untuk halau mamat kelibat di cermin..eh macam panjang sangat je name mamat ni..better aku panggil dia flasher aje...fuuhh!!..nasib la aku tak tengok tadi..kalu tak..mesti hilang selera makan gorila aku ni..bebal berhari-hari..jadi pelupa sampai sesat dalam rumah sendiri..geli..babi punya flasher..uwekk..

No comments:

Post a Comment