2.3.10

welcome to paris baby....

from paris with love da settle...tapi terpaksa tengok dekat mbo...gsc tak keluar lagi cerite tu..apa punya gsc da...tak update betul...nasib baik cerite yang best buat aku tak kisah dengan bau hapak kerusi kat mbo ni...john travolta memang cool habis..tapi bab dia letupkan kereta masa kat jambatan tu tak real la.macam show off sangat action tu..lain2 sume ok...just aku menyampah tengok dia belakon dalam cerite hairspray..tak kena langsung la..pape pn aku tetap suka dia berlakon dalam cerita faceoff...bagus john...bagus..lagi tua lagi seksi..cantik mata dia..ha' tadi aku tengok dengan adik dengan abang aku...segan la layan movie sorang2 time malam..siang boleh layan lagi..pasni shutter island pulak...ayuh la kita!! siapa nak belanja aku?? huhuhuhu :))

No comments:

Post a Comment