27.3.10

anlene

badan aku makin kering dan melengkung...
bontot pun dah tak de..
seluar jangan cerite la..memang loose gile..
pakai baju kurung pun nampak selapis aje...
bangang la....ntah ape kena dengan aku sekarang ni..
runsing ke? eh tak le..
banyak pikir? hak ala..nak pikir mendenye..
tak de selera? yang ni memang iye...
2 minggu ni aku bawa keta macam ayam..abis ume benda aku langgar..
tak pasal masuk keta kena ikut pintu belah kiri..
tadi..aku nak enter lorong rumah sendiri pun aku boleh terbabas..
depan keta da kopak kapik....
abes..keta aku da tak hensem da....
setan r..pe pasal kau ni?
siyes..aku pun tak tau ape kena dengan aku sekarang...
ntah ape-ape je aku buat sekarang....
tuhan, tolong la kita :(

1 comment:

  1. tu tandanya jodoh lu dah dekat...wakakakak

    ReplyDelete