2.12.09

kalau la kontraktor ku membaca belog ku...

okay, aku rindu dekat kontraktor yang buat kerja depan kedai aku..
rindu..rindu serindu rindunya...
menyesal! menyesal tak senyum kat dia aritu..
rindunya menikam-nikam kalbu..
tolong la ade balik..please please please..
kereta kita da la sama..
tak ke jodoh namenye tu? eh memandai je aku ni..
susah la macam ni..ari-ari aku berangan pegi makan nasik dengan dia..
(nasik menunjukkan aku betul-betul series okay!)
siap berangan nyanyi lagu phantom planet sama-sama sambil usik-usap rambut..
dan berangan yang macam-macam lagi...
babi..kau memang babi..
tapi tetap rindu..kalau dia ade balik..aku ajak dia kawin ngan aku..:)
betul..ni bukan main-main ni..
oh kontraktor ku...jiwa ku merindu...
auuuufff..aufff..auufff...uuuffff....

No comments:

Post a Comment