1.9.09

perang dalam ramadhan?

kawan lama masa belajar dulu ajak berbuka sama-sama..
-ah' malas la..buat pe jumpe pun..rindu katenye..bontot la! sms pun tak balas..

kawan lama masa belajar dulu tetibe sms tanya khabar..
ni nak mintak tolong dia buat assignment la ni..mentang2 la kedai aku boleh jadi dia punya reference..bontot la!
kawan lama masa belajar dulu marah-marah sebab ignore dia...
alahai dear, da 3 tahun kita tak jumpa..aku jaga or tak jaga ati ko ade bawa pebezaan ke?
last jumpe pun time konvo 3 thn lepas geng..
kawan lama masa belajar dulu berlumba-lumba tunjuk hebat lepas belajar..
oh..sekarang aku jual tshirt je..kereta? nak buat loan tak lepas la...
kawan lama masa belajar sibuk cakap-cakap pasal kawen..
bungee jumping before 27...amacam?
kawan lama masa belajar dulu mula perasan yang kita da tak sama macam dulu..
aku ke yang berubah?
kawan lama masa belajar dulu masih bongok macam dulu-dulu..
.......errrmmm
si 30an cakap aku tak matang lagi..pengalaman tak cukup genggam..semua jawapan aku memang tak matang..bergaul la dengan semua orang..jangan memilih dan jangan mengelak dengan alasan..
eeerrmmm....
oh budak dalam diri..tolong la membesar dengan aku..

No comments:

Post a Comment