16.8.09

hari2 hidup mcm hari jadi?

kelemahan utama..aku tak selesa betul guna perkataan u dan i..sumpah! sume benda jadi tonggang langgang bila aku guna 2 perkataan cilake ni..lagi2 dengan gadis2 vvs1..aku jadi panik..jadi kayu..jadi macam sial..(kan senang nak cakap..)kenapa mesti guna 2 pekataan ni? u selesa ea?..i plak tak selesa sangat la u...
.......
.....
ni la jadinya bila si jantan dan betina luxurious berkumpul..si kayu ni jadi macam orang hulu disebabkan mereka..ke aku ego ea? layankan je..janji tak rasa tersisih...sikit2 boleh la ea? dalam hati babi..ba..babiba..bababa..bii...(mencarut je keje


iskk..iskk..ari2 mengeluh! besok?

balik pada plan koh pahngan aritu..aku doa2 sangat ada kawan yang dapat join aku..apalah yang dorang geli sangat dengan aku ni? seburuk-buruk ciptaan tuhan tu...ade kecantekan dia...emmet kau faham kan apa maksud aku?

friends
..tak semua tahu maksud dia tu...

No comments:

Post a Comment