22.7.09

khas untuk gadis xl dari gombak

dia pakai size xl...so aku nak panggil dia si gemuk! (maaf la kalau ade yang teerasa..tapi ni special kes..terpaksa gelar macam tu) babi la kau..kau babi...ape yang kau tak puas ati sebenarnya? baju tu rosak time delivery..kau tak bace ke syarat2 sebelum order baju? speaking kemain lagi...takkan simple punye instruction yang aku taip tu kau tak tau nak bace? eceh ceh ceh..pastu memandai nak ajar aku macam mana nak pack barang..kepala abah kau! da beratus2 helai baju aku send dengan cara tu..semua deliver ok je..tapi kat kau macam2 hal! ke ko ni gemuk sangat mengalahkan babi sampai dye tu pun ko nak sondol?..ayat kau yang kurang ajar then kau nak ajar aku beradap pulak..eh babi tetap babi..macam mana sopan pun kau tetap dipandang hina..tolongla belajar terima hakikat...
kau nak kata aku tak professional aku terima sebab kalau bukan brader yang suruh aku replace order..jangan harap aku nak send kau baju baru b.a.b.i..awal2 lagi aku da rasa macam kau ni akan menyusahkan aku..tanya pasal baju macam nak beli rumah banglo..stakat rm36 kau tu aku tak kebulur la!kau simpan buat beli ubat kurus lagi baik ok..jangan harap aku nak terhegeh2 panjat post office semata2 nak layan baju kau konon *full with messy spot* tu..pandai la kau paksa post office send baju betul2 depan kedai aku..apa yang aku janji aritu? baju sampai kat tangan aku baru aku replace baju baru kan?? tau kau senyap bila aku ungkit pasal ni...tak mau mengalak da? eh lupe..kau babi mana bley menyalak...bweehehehehe....
kejap cakap baju da sampai..kejap cakap kat pos office...eh..lemas la aku nak pk mana betul ni...pergi mampus sama kau! jangan mimpi aku nak amik baju ko kat pos office tu...ada hati nak tukar dengan design baru..tak malu! da la banyak songeh..kau nak susahkan aku ea? ok..sekarang kau rasekan la..elok2 dapat baju sekarang rm36 ko melayang...tambah dengan rm6 untuk duit return baju kau tu lagi..kau da rugi rm42...sukenye aku....maki aku lagi..apa pun ang tak dapat!!

*saya sayang customer saya..tapi dia ni lain..special kes la katakan...hak tuih!!

No comments:

Post a Comment