21.6.09

burn!!-kelso

too many duck in my head...banyak sangat..
quack..quack..quack..quack.!quack..quack..quack..quack.!quack..quack..quack..quack.!
rasa macam nak hempuk dengan tukul besi mulut mulut dia tu..pastu terajang dari belakang..da jatuh tendang tepat2 kat muka dia..make sure sekali je tendang..time dia bangun nak shoot kita balik tu..kita hayun kan tangan kita kat halkum dia..kasik sampai termasuk dalam..terbahak2 dia tersedak..da..da..jangan pukul lagi..dia da diam tu....tak de bunyi quack tu..aikk hati2..dia cuba membalas..

"weyh! ko dengar ke tak aku cakap ni?" si malaun tanya aku tadi..
aku jawab..."aaa.."..sambil sengeh2

ok..aku kerap ade kat tempat* lain bila aku malas nak dengar orang bercakap walaupun sebenarnya cerita dia menarik..eh jap..kalau menarik kenapa aku tak tumpu perhatian ek?

No comments:

Post a Comment