6.5.09

salah lagi..

maghrib...orang azan...aku sj taip sikit kt blog ni...jap2...mandi sat..pastu solat..sat lg update lg...jap ea..:)

ok da...br pas makan..kalau 2 minggu lepas..ed mesti sms aku tiap kali dia lepas makan..tp sekarang da lain..tak macam masa mula2 tengah hangat nak menakel..haha...
semalam ade pekara bodoh aku buat..ntah kenapa after 2 minggu dok pikir bukan2 pasal ed..aku nekad nak send email crap kat dia..sedih gile masa taip email tu..menangis macam orang mati laki..ntah nape aku jadi betul2 depress and give up pun aku tak tau..maybe pengaruh period yang tak datang2 lagi kot..sekali lagi..aku nak gelak..HAHAHA..
bila aku bace balik email tu and ingat balik keadaan aku time menaip smalam...siyes..memang macam dalam cite keling...menjurai2 air mata..aku sedih sangat2 semalam..iskk apa daaa...
reason aku nak tarik balik email tu sebab aku br realize kat satu pekara..aku betul2 da hanyut..jauh sangat hanyut nye..ade ke patut aku terlupa dengan AIM aku!!!
iskk...mekaseh banyak la kat nurul ain tu..dia yang tolong sedarkan aku...time dia cakap yang ed ade byk komitmen/anak sulung/cr duit/n etc..aku terus tersentap kejap...bukan sebab sedih tapi sebab aku terbangun dari khayalan sendiri...bongok betul la..leka nau bercinte..sampai masa depan aku pun aku bley lupe...gile!! ko memamg da gile...mana mungkin aku nak kawen dalam umur macam ni...lambat lagi..banyak tak dapat..lagi2 si satria neo tu...adoii..aku da mintak maaf kat ed..aku send email n aku send msg kt facebook dia...
tapi....ntah dia maaf or kisah ke tak..aku pun tak tahu..bia la..i made mistake...silap yang macam cilake..haha..
da la... aku pun malas nak pikir2 pasal ex si ed tu..bia la dia...ed nak kawan or nak couple dengan dia balik pun..aku tak kisah da..aku tau siapa aku..walaupun tak cantek..wlaupun tak kaya..walaupun tak bergaya...walaupun tak kewanitaan sangat..aku tetap proud dengan diri aku..no man ever touch me sepanajng aku bernafas dalam dunia ni..aku proud dengan diri aku..and to ed..kita betul2 sayang kat ed sampai kita lupe diri kejap..kalau betul ed nak concentrate on ur work..go ahead..kita lg sokong!! :)
because i also got my own job to be done and dream to be achieve toO...
(maaf sangat2 sebab syg kenal dengan orang TERBALIK macam kita ni)

No comments:

Post a Comment