20.4.09

edit

unbilled amount = RM 69.82 (as of 20/04/2009 10AM)
credit limit = RM 150.00

tapi aku ada forward balance rm 60 yang last month punya..maksudnye stakat hari ni aku cuma guna rm 9.82 sen je la..berbeza gile dengan bulan2 sebelum ni..selalu aje maxis hantar warning bagitau yang credit aku da hampir 80% dari limit yang ditetapkan..sekarang beteri phone boleh tahan sampai 2 hari tanpa charge..sms pun tak sampai 5 kali..call tak yah la cerita..tiap kali dia nak end up call mesti dia macam bekira2 nak cakap (sayang _ _ _ ) nak aku cakap dulu? maaf la..kalau mana2 perempuan..mesti da melenting buat hal bila bf dia tak reply sms..ni kan nak answer phone call..for sure perempuan2 ni da merajuk dan buat hal..so bersyukur la kalau aku ni masih lagi melayan kau call dari pejabat jam 3-4 pagi..

aku bukan apa..aku sedih je..tak marah..tapi siyes..aku memang sedih tiap kali dia sms or call aku sekarang ni..bukannye aku marah kat dia..tapi aku takut dia fikir yang bukan2 dekat aku..aku takkan marah dia balik lewat sebab kerja..aku tak kan halang bila dia melepak dengan kawan2 dia..nak keluar dengan gadis yang dia cakap kawan baik dia pun aku tak marah..aku takkan marah..aku tahu bunyi macam poyo bila aku cakap macam ni..tapi percaya la..aku takkan marah..
cuma......
....
..
aku sedih..
aku risau...
kalau2 dia fikir aku tak sayang kat dia...
sebab aku tak marah kat ape yang dia buat dekat aku....

accept...accept...accept....
work hard to change it..

No comments:

Post a Comment