16.3.09

jonker walk..bukan jonker street

selesai buat sample cupcake utk nana aku pun keluar..erny dengan kamal amik aku dekat rumah..pastu pergi makan kat quayside..dekat dgn bangunan merah..then gerak pergi jonker walk..aku beli 3 pasang subang..satu bentuk rama-rama(bg kat erny) satu lagi bentuk arnab dan satu lagi bentuk burung..pastu jalan depan sikit..aku beli cincin..pastu jalan depan lagi..aku singgah kedai favourite aku..kedai tu jual benda yang memang menarik perhatian aku..ni gambar dia..sikit lebih kurang macam ni..

aku tak tau pe nama dia..tp dia menarik pehatian aku..nak gerakkan dia kene putaq kunci yang ade kat blakang dia..tapi dalam picture ni tak de plak gambar kunci tu..da lama da aku aim menatang ni..tiap kali pergi jonker..aku mesti singgah..tengok2 mana tau harga dia da kurang sikit ke..mahal beb..rm190.00..tapi semalam..aku tengok toys tu da tak de..nyonya tu cakap da jual..sedihnye...sape yang beli???..
:(

No comments:

Post a Comment