24.3.09

coldplay antara yg terbaik kan?

lagu-lagu dia banyak buat aku befikir..sejak berkawan dengan si ed ni..menjadi-jadi plak aku pk pasal dia dan yang aku tau..sekarang aku mula ragu-ragu..ramai cakap bila kita ragu-ragu jangan teruskan hubungan tu..tak pun take it slow dulu..aku takut bila pk pasal ni..aku takut nak hadap semua ni sbenarnye..terutama sekali bila masuk bab perbezaan antara aku dengan dia..aku da cakap dari awal yang aku ni "terbalik"..maaf la..bukan mengada-ngada atau cuba jadi PELIK..tapi kalau kau kenal aku..kau pasti faham maksud terbalik aku tu..bila dipanggil sayang' aku pulak rase macam perempuan lemah..aku tak tau kenapa aku jadi sedih bila ed panggil aku sayang depan kawan2 dia aritu..bodohnye aku ni..adoi..adoi..babi la..aku tak suke macam ni...kenapa aku sedih kn?
:(
should we keep saying that 'word' to show our love?
i dont think so..

No comments:

Post a Comment