6.1.09

ok..lagi la..lagi..

aku taip lg blog arini.skrg lg astrid-jdkn aku yg ke2 tgh shuffle kt itunes aku.
cute je lg ni.aku mmg suka gile lg ni.adik aku ckp aku suke lg ni sbb aku nk jd bini no2.
akceli aku mmg benci dgn no2.no2 means utk pilihan selain dr pilihan pertama.dulu aku penah dpt no2 dlm kelas sekolah agama.aku tak suke betul sbb aku menipu time exam.aku dulu daftar lambat masuk darjah satu sekolah agama tu.jd mase aku darjah dua aku kena la masuk kelas darjah 1.macam sial je semua budak tak caye bl aku ckp aku darjah dua.tp ade sorng minah ni caye ckp aku.dia darjah dua.dia la yang byk tlg aku menipu time exam darjah satu tu ari.aku suke dia.haha..mak aku suke bl aku ckp aku dpt no2.aku pergi penyampaian hadiah.mak aku siap dtg bw semua adik beradik aku siap nenek aku pn ikut.ayah aku dengan bangga amik gambar aku buat kenang kenangan.macam sial.aku menipu.so aku dpt no2.sume happy tp aku tak happy.aku naik pentas dgn muke ketat.aku ade gambar.tp malas nk upload sbb kene scan dulu la beb.
aku menipu so dpt no2.
aku skrg benci dgn no2.
no2 nombor genap.
tahun ni aku 24.
24 nombor genap.
ni bermaksud akan benci time umur aku 24 ni.aku bakal jd pilihan ke2.
karma yg aku pandai2 reka.
macam cibai.aku nk sambung buat keje.
bye!

No comments:

Post a Comment