18.1.09

emmet...bukan dr butterfingers



real tak gambar tu? aku rase gambar tu berjaya menakutkn aku..aku terus call emmet after received mms gambar tu..dia gelak je bila aku ckp ngn dia..tp aku dengar dia sob..sob..sob..(bunyi org mcm br pas nangis)..aku marah dia..aku ckp aku nk tendang dia..pastu aku ckp lg..aku sepak dia klau aku de dekat ngn dia..dia gelak..dia ckp bos dia ugut nk brentikn dia keje..pastu dia g clinic doc jahitkn urat dia..doc suruh dia jmpe pakar psychology..dia gelak lg..pastu dia ckp tu gambar semalam..dia sj nk tunjuk kat aku..pastu dia ckp dia da ok..dia gelak lg...aku pun membebel..aku ckp jgn buat prangai..jaga diri..mintak tolg kat dia jgn buat mcm tu lg..pastu aku suruh dia pegi tido..aku rase baik dia tido dr dia berjaga..walaupn aku sedar jam br kul 8pm..dia gile..kene mkn ubat tdo utk tdo..iskk..aku betul2 nk sepak dia..aku risau...
betul2 risau..
dia sorang kat rumah..ape2 jd sape pn x tau...
dia tak de kwn....dia mmg dr dulu anti sosial..
br2 ni dai ckp' dia x caya mak n abg dia..
so skrg sape lg care pasal dia?
mana tau dia wat prangai lg..
sape pn x tau pe dia akan buat...
emmet...lu cibai la..
lu bikin gua risau ni....
aiiihhh....

x|

No comments:

Post a Comment