20.1.09

beberape org sahabat pernah berkata...


patut la ramai suke lepak ngn ko...ko tak boring...
diatas adalah rentetan suara2 mereka yg akan dtg melepak ngn aku bl ade masalah..bodoh! cari aku bl ade masalah..kdg2 rase ngn terajang je semua ni..tp nasib baik la kau semua kwn2 aku..isk..sakitnye ati bl pk pasal ni time2 aku boring mcm ni...

lupe nk ckp..gambar atas tu aku send kat emmet pg td..sj je wish good day kt dia..tujuan aku send sbenarnye sbb smalam dia mms aku pic dia ala2 naruto..dia send sbb dia tgh syok main game naruto..adoii aii..ensem muke dia...haha..si emmet ni antara kwn aku yg aku nk terajang..kalau dia wat hal lg..mmg aku maki je..org paling degil aku penah jumpa (selepas diri sendiri la)..harap2 dia ade semangat la bl aku wish dia..all the best to you la emmet! rgggggghh boring..nk cuci muke...muke aku penuh kunyit ni..
tak saba nk kua ngn ed next week :)

No comments:

Post a Comment