12.1.09

aku mandi lambat lagi..

tu la..mmg aku dok umah mls mandi..bia la..badan aku'busuk sikit sbb br pas goreng nasi berencah belacan..so ko paham2 je la bau dia mcm mana..haha...
td aku dpt msg..org tu mintk nama penuh/alamat/ic dgn pekerjaan..aku pelik sbb kt lst ayat dia..dia tulis (.....utk isi kt borang keje utk kwn da lebih 5 thn aku kenal)
aku pn reply..(ni sape?) dia jwb..(bai la)
hekhek..aku x simpan no bai rupenye..tu la ko' skt kn ati aku lg..so aku pn bg detail yg dia nk..tp ic no..aku tpu..gile ke nk bg ic no kt org suke2? wlaupn dia da lama aku kenal..

sebenarnye bai ni antara org bijak/pames/cun yg aku penah kenal time sek dulu..(aku rasa entry kali ni timbul pas aku bace entry sue anna td la)semua budak kenal dia..sbb dia ade abg sek sebelah (aku sek perempuan) yg ade band! band kwn2...band!!..x) pastu dia ade kakak..kakak dia 1 sek dgn abg dia..kakak dia fames jugak sbb kapel ngn budak yg pames kt sek dia u..rintitan dr kepamesan abg n kakak dia..dia pn sama2 jd pames..bai pames kat sek dlm subjek matematik..kira dia ratu matematik kt sek dulu la..(aku kene sumpah dgn cikgu matematik aku mase darjah 6 so tak salah kalau aku bodo matematik smpai skrg)semua cikgu matematik syg dia..walaupn aku tau hampir 80% budak sek aku benci cikgu matematik...bai kwn dgn aku sejak dr form 1 lg..samapi la skrg..tp masa abis sek menengah' bai masuk matriks' aku masuk uitm..kwn2 aku ckp bai xcelent student time kt matriks dulu..pointer 4 flat ko! pastu dia sambung blaja kat uitm..mcm biasa..dia cemerlang..ptptn tak payah bayar..hoho..aku tak ptptn lg...x)kt situ kitaorg ade lost contact sekejap..sampai la awal thn 2008 kitaorg jmpe nk berkwn mcm dulu blk..tp...ade sesuatu perubahan besar suda jd dgn bai ni..dia tak pames/bijak/cun mcm time sekolah dulu..
ni semua jd pas dia abis sek..bf dia sudah control dia..pergi balik matriks berhantar..duit blaja bf dia bg..topup rm30 aje..kasih syg mencurah2..bf dia sanggup bg sume benda' janji bai tak kwn dgn org lain..bai tak de kwn masa blaja dulu..ni true story..dia sendiri cite kat aku..sedihkan? (ehh..tp nape aku rasa x sedih..tp rase bai bodoh..) bai rase life dia utk bf dia je..dia suke mcm tu sbb dia rasa..dia sgt2 setia..(mcm cite keling)paling tak ley bla' dia da abis blaja skrg..tp tak mau keje jauh2..lg best bf dia trus ajak tunang pas grad aritu..walaupn konvo tak g lagi..mak bf dia plak suruh dia jd cikgu..(kepala otak jd cikgu dgn result mcm bai tu) dia tak mau..tp sbb syg..dia ckp..dia akan pk kan..bodobodobodo..bln 3 ni bai nk kawen..walaupn br 3 bln keje apa ntah..tp dgn gomen* la..(aku rase dia sj keje ngn gomen sbb nk wt loan utk kawen bln 3 ni kot' suke2 aku je ckp kn..) kemain suke lg dia nk kawen..siap ejek2 aku yg pakai jeans x basuh ni..

satu je aku pk bl tgk life bai ni..aku TAK MAHU jd mcm dia..walau disuruh dan dipaksa berjuta2 kali..aku tetap aku walaupun ape yg terjadi..


hehehehehehehehe..
tata! nk mandi :)

No comments:

Post a Comment