18.12.08

kepala radio vs sparta

hari ni satu ari gua abis kan masa gua dengan tengok video radiohead dengan sparta..
gua leka...
series...gile punya leka...gua langsung tak perasan kat luar kedai da pun gelap..
kalau gua kat rumah sekarang...mesti gua da semanyangmaghrib(gua dalam proses nak mula sembahyang balik)
tapi bila duduk kat kedai...gua mals nak pergi surau nak semayang...
teruk betul..isk...

tadi si lee call gua...gau tak angkat....gua malas...
gua da cakap da...gua da tak berminat nak kawan dengan dia..
lantak la ko lee...
ko baik..aku yang jahat kot..blablabla..malas nak cakp da....
ye la..aku la jahat....haha

pastu tadi masa balik....
aku teringat...aku nak pakai baju pe sabtu ni..hurmmmm....
tak decide lagi la...
aku boring...
da la nak tdo..
adios all!!

x)

No comments:

Post a Comment