15.12.08

gua pergi event seni kelmarin...

kehidupan gua semakin tak keruan...
gua mula gagap-gapap balik..
tangan gua menggigil mengalahkan vibration tepon 3310 adi iskandar..
gua lapar..puas gua kejar nasik..tapi sampai tengah jalan gua makan separuh je..
gua cuba doa..tapi biasala..orang yang cuma cari tuhan bila susah macam gua ni..
mana nak makbul doa dia..
gua tak senang duduk..
bila boring je..gua cuba tidur...lena..tapi bila bangun gua nerves balik..
gua tak tau kenapa...
gua cek-cek tepon gua..
tak de pun sms masuk...
gua kecewa..gua off tepon..pastu gua tukar pakai line...
ntah pe motif pun gua tak tau..tengok!! semua pun gua tak tau...
iskk...ape hal ni??
gua asik geram..so gua delete semua no telepon orang yang gua marah..
sekarang gua tak tahu nak sms sape da...
babi oh bai..apa gua da buat ni..
kawan gua ramai kawen bulan ni...gua lak seronok pergi jalan-jalan...
gua malas...buat design asik kene reject..babi nye!
gua perasan satu benda....gua makin kurus...ahhh ni sebab ape lak ni?
gua runsing...gua memamng tengah runsing..cuma gua tak pasti..
ape gua tengah runsing kan...
gua makin suka budak kecik..tapi belum tahap nak anak sendiri lagi..ohh plisssssssss.....
duit? adoii memang asik tak de je....
yang pasti bulan ni gua asik risau...gua rasa sebab utama dia mungkin 2009 nak sampai..
gua takut nak list kan kegagalan tahun 2008 gua...
harap-harap list kejayaan mengalahkan list kegagalan..
aaaaahhhhhhhhh..
gua nerves..adooii aiii..gua takut la...
nak peluk.....
=(

No comments:

Post a Comment