30.12.08

budak yang sakit

tadi aku terbaca blog kenalan dari melaka.dia popular.ada dua account myspace.satu untuk identiti sebenar.satu untuk identiti penipu(sorry aku tak tau nak gelar apa pada account tu).dia seorang popular.tapi aku tak tau kenapa dia mesti ade account penipu tu..so aku pun stalk page-page yang ade information tentang dia.ok aku seorang staklker.kebiasaan nye.aku akan stalk page orang-orang yang aku tau kewujudan dia selain dari dalam alam cyber ni.ini habit aku.teruk ke?aku rasa tak.aku yakin ramai yang bertabiat macam aku ni :)
aku baca blog dia.dia manusia confius.kesian dia.aku nilai dia salah.aku ingat dia suka popular.tapi dalaman dia sangat-sangat la kampung.dia suka kat awek yang ade kanser huumm macam drama je aku bace blog dia.haha.


aku ade kawan nama dia is.dia lelaki.dia baik.dia ade gf.kalau diikutkan.aku kenal dia dulu.sebelum gf dia.aku sayang kawan aku tu.dia baik.yang penting dia jenis tak kisah.aku sayang dia.tapi aku tak mau dia.dia kawan aku.kawan yang baik :) sebelum ni kami cool dan relaks je kalau melepak sekali...

tapi.............
semalam lain.gf is jeles bila is datang melaka dan lepak dengan aku.kawan-kawan is sebelum ni ade cakap belakang pasal aku dengan is.diaorang fikir aku suka is.padahal aku tak penah ade feel kat dia langsung.is kawan yang baik.aku selesa kawan dengan dia :D cuma aku sedikit sedih kalau lepas ni is tak mau kawan dengan aku lagi disebabkan gf dia marah.aaaa...


im goin to lose my best friend :(

kenapa korang suka buang kawan ek?

No comments:

Post a Comment