14.1.11

reply.

ada satu masa dulu aku tak boleh berenggang dengan handphone. pergi mana2 pun mesti bawa handphone. siap aku gantung handphone dekat leher. bill telephone cecah ratus2 sebulan. pantang bunyi sms. laju berdesapdesup aku reply. lepas tu akan sengih2 sikit. kawan semua perasan. aku buat tak reti je. memang tak peduli ape orang cakap sampai time lepak minum pun aku tak bersuara sebab seronok layan handphone. tapi ni semua cerita 1 1/2 tahun lepas. eh' boleh pulak ade 1/2 kan. sekarang dah lain. rasa macam nak campak je handphone bila bunyi. aku geram je bila ade orang call. reply sms mungkin jadi pekara mustahil tahun 2010. kawan2 mula menyampah. paling lama aku akan borak pun 15 minit. itu pun banyak gelak dari bercakap. ok, aku memang suka gelak bila cakap dalam phone. rasa macam mesra la konon nye tu. hari tu si gemuk kawen aku tak pergi. mak aku suruh sms tapi aku malas. nak call lagi la liat kan. 2 minggu lepas hari jadi nad. aku ingat. siap dah set alarm tapi aku tak sms or call pun. sebab ape? sebab aku malas. dalam hati aku niat, harap2 nad sihat nak murah rezeki. alahaii..punya la baik aku. last week ade satu bos sms panggil datang interview. aku tak reply. aku call terus. ok mr mike' i'll be at your office this afternoon. ha' ni la dia! ini adalah contoh kepentingan handphone ye kawan-kawan. ini lah dia. ini lah benda2 penting yang harus kita utamakan! heeee sebenarnye bukan ape. aku ni tengah nerves tunggu reply interview2 yang aku pergi aritu. kamon bos..kamon amik la aku. aku dah gemuk duduk rumah ni. tak pasal bodoh sebab asik makan aje..

No comments:

Post a Comment